vineri, 3 februarie 2012

Aurul Spartanilor

De astazi o sa incep sa prezint in cateva randuri carti pe care le-am citit si am fost foarte multumit de ele, carti pe care le recomand si altora.

Am foarte impresionat de comperta cand am vazut cartea in librarie. Imi plac foarte mult cartile si documentarele despre al doilea razboi mondial si de aceea am inceput sa citesc comentariile de pe spatele carti. Nu intelesesem mare lucru din ce scria acolo asa ca am inceput sa o rasfoiesc. Am fost foarte multumit de ea si am cumparato.

E o carte plina de actinuine de la inceput si pana la sfarsit. Un submarin nemtesc starneste toata forfota dupa aurul spartanilo pe care imperiul persan nu a reusit sa-l captureze. In aceasta poveste isi face aparitia si mafia ruseasca, mai bine zis un ucrainian, fost soldat al Uniunii Sovietice care incearca sa puna mana pe comoara pierduta urmarind pasii sotilor Fargo prin Europa de sud. Urmasriri cu barci, masini, elicoptere, politai mituiti, coduri secrete si bineinteles nelipsitele rafuieli cu pistoale si mitraliere.

O carte numai buna pentru a va petrece serile in casa, mai ales in aceasta perioada cand iarna incearca sa recupereze zilele de iarna fara zapada.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu